Thursday, February 3, 2011

Aktiviti : Appointment di nilai 3/2/2011

Hari ini aktiviti aku bangun je pagi tenung diari , sapa le aku nak call hari ni. So ade lagi sparelist dari referral bulan lepas. Buat phone call lepas buat phone call puas rasanya. Walaupon dapat appointment satu je daripada list 10 nama.

Petang tadi kui 2 lebih client call ajak lunch , kui 3 pi lunch dia. Masa lunch dapat call dari prospek untuk appointment kat Nilai pukul 5 petang. Balik je dari lunch siap siap mandi mandi semua lepas tu panas enjin kereta , nak jalan jauh katakan. Kui 4.15 aku gerak dari rumah. Lepas sesat dua tiga kilo aku pon sampai kat tempat appointment pukui 5.15.

Sembang sembang dengan prospek semua nampaknya ok , tapi cuma dia baru buat checkup dengan IJN and IJN cakap sumenya normal. dah IJN cakap normal , normal le kan . so aku propose kat dia prulink one .So lepas isi borang tengok jam dah pukul 7 terus aku mintak mintak diri , salam salam sket dengan tuan kedai and terus chow . Selesai tugas aku untuk hari ini.

No comments:

Post a Comment